Proraso
Al bijna een halve eeuw lang heeft Proraso de kunst van het scheren veranderd in een pleziervol dagelijks ritueel. In het jaar 1948 kwam Piero Martelli, aan de vooravond van een economische boost, met de Proraso Pre Shave Cream op de proppen. De versheid van dit product stond voor de geest van een nieuw tijdperk in Italië. Het unieke aan Proraso is dat het tegenwoordig, net als vroeger, nog steeds aan de wensen van de klant voldoet. Hierdoor krijgen alle mannen een perfecte en verfrissende scheerbeurt. Proraso is al vanaf 1948 een lab vol ideeën en innovaties voor de toekomst. De producten van Proraso verschillen in vorm en zijn in vorm veranderd door de jaren heen, maar de inhoud is gelijk gebleven en staat voor de originele waarden van het merk: Het gebruik van natuurlijke ingrediënten.
Tegenwoordig wordt het bedrijf geleid door de vierde generatie en is de missie altijd dezelfde: het maken van emblematische en zeer gespecialiseerde producten voor het scheren en verzorgen van baarden. De perfecte match tussen verleden en toekomst, tussen klassieke traditie en innovatie, maar ook communicatie, bescherming van een kunst, van haar technieken en van de mensen die haar beoefenen.
Proraso Beard Balm is voor de begi...
Proraso Beard Balm is v...
Een frisse pre en after shave crem...
Een frisse pre en after...
De originele scheerschuim van Pror...
De originele scheerschu...
Met deze baardolie van Proraso ver...
Met deze baardolie van ...
Complete cadeauset van Proraso uit...
Complete cadeauset van ...
Proraso gift Cypress & Vetyver....
Proraso gift Cypress & ...
Deze frisse aftershave lotion met ...
Deze frisse aftershave ...
Scheercrème Proraso Sensitive in ...
Scheercrème Proraso Se...
De Aftershave Balsem uit de White ...
De Aftershave Balsem ui...
De Proraso White Scheerschuim is s...
De Proraso White Scheer...
Overige categorieën in Merken
Proraso
Al bijna een halve eeuw lang heeft Proraso de kunst van het scheren veranderd in een pleziervol dagelijks ritueel. In het jaar 1948 kwam Piero Martelli, aan de vooravond van een economische boost, met de Proraso Pre Shave Cream op de proppen. De versheid van dit product stond voor de geest van een nieuw tijdperk in Italië. Het unieke aan Proraso is dat het tegenwoordig, net als vroeger, nog steeds aan de wensen van de klant voldoet. Hierdoor krijgen alle mannen een perfecte en verfrissende scheerbeurt. Proraso is al vanaf 1948 een lab vol ideeën en innovaties voor de toekomst. De producten van Proraso verschillen in vorm en zijn in vorm veranderd door de jaren heen, maar de inhoud is gelijk gebleven en staat voor de originele waarden van het merk: Het gebruik van natuurlijke ingrediënten.
Tegenwoordig wordt het bedrijf geleid door de vierde generatie en is de missie altijd dezelfde: het maken van emblematische en zeer gespecialiseerde producten voor het scheren en verzorgen van baarden. De perfecte match tussen verleden en toekomst, tussen klassieke traditie en innovatie, maar ook communicatie, bescherming van een kunst, van haar technieken en van de mensen die haar beoefenen.
