Proraso
Al bijna een halve eeuw lang heeft Proraso de kunst van het scheren veranderd in een pleziervol dagelijks ritueel. In het jaar 1948 kwam Piero Martelli, aan de vooravond van een economische boost, met de Proraso Pre Shave Cream op de proppen. De versheid van dit product stond voor de geest van een nieuw tijdperk in Italië. Het unieke aan Proraso is dat het tegenwoordig, net als vroeger, nog steeds aan de wensen van de klant voldoet. Hierdoor krijgen alle mannen een perfecte en verfrissende scheerbeurt. Proraso is al vanaf 1948 een lab vol ideeën en innovaties voor de toekomst. De producten van Proraso verschillen in vorm en zijn in vorm veranderd door de jaren heen, maar de inhoud is gelijk gebleven en staat voor de originele waarden van het merk: Het gebruik van natuurlijke ingrediënten.
Tegenwoordig wordt het bedrijf geleid door de vierde generatie en is de missie altijd dezelfde: het maken van emblematische en zeer gespecialiseerde producten voor het scheren en verzorgen van baarden. De perfecte match tussen verleden en toekomst, tussen klassieke traditie en innovatie, maar ook communicatie, bescherming van een kunst, van haar technieken en van de mensen die haar beoefenen.
Met deze nieuwe baardolie van Pror...
Met deze nieuwe baardol...
Met deze baardshampoo van Proraso ...
Met deze baardshampoo v...
De Proraso After Shave Balm Aloe V...
De Proraso After Shave ...
De Proraso White scheerzeep is sam...
De Proraso White scheer...
De Military Beard Brush van Proras...
De Military Beard Brush...
Baardolie Leave-in Azur Lime van P...
Baardolie Leave-in Azur...
De Azur Lime Cologne van Proraso, ...
De Azur Lime Cologne va...
Deze frisse verkwikkende after sha...
Deze frisse verkwikkend...
Proraso verstuiver ideaal voor het...
Proraso verstuiver idea...
De Proraso White Scheerschuim is s...
De Proraso White Scheer...
De Proraso Red Scheerschuim is spe...
De Proraso Red Scheersc...
Overige categorieën in Merken
Proraso
Al bijna een halve eeuw lang heeft Proraso de kunst van het scheren veranderd in een pleziervol dagelijks ritueel. In het jaar 1948 kwam Piero Martelli, aan de vooravond van een economische boost, met de Proraso Pre Shave Cream op de proppen. De versheid van dit product stond voor de geest van een nieuw tijdperk in Italië. Het unieke aan Proraso is dat het tegenwoordig, net als vroeger, nog steeds aan de wensen van de klant voldoet. Hierdoor krijgen alle mannen een perfecte en verfrissende scheerbeurt. Proraso is al vanaf 1948 een lab vol ideeën en innovaties voor de toekomst. De producten van Proraso verschillen in vorm en zijn in vorm veranderd door de jaren heen, maar de inhoud is gelijk gebleven en staat voor de originele waarden van het merk: Het gebruik van natuurlijke ingrediënten.
Tegenwoordig wordt het bedrijf geleid door de vierde generatie en is de missie altijd dezelfde: het maken van emblematische en zeer gespecialiseerde producten voor het scheren en verzorgen van baarden. De perfecte match tussen verleden en toekomst, tussen klassieke traditie en innovatie, maar ook communicatie, bescherming van een kunst, van haar technieken en van de mensen die haar beoefenen.